mediaView interactiveView autoRun pdfView webView

Multimediální interaktivní hry plní úlohu velmi účinného marketingového nástroje. Zaujmout zákazníka je velmi složité a hry a různé soutěže se k zaujetí pozornosti výborně hodí. Díky aktivnímu zapojení uživatelů prezentace, je možné nejen získat kontakty na uživatele, ale také dát vědět novým potencionálním zákazníkům o Vaší existenci, o výrobcích a službách. Informace o úspěšných prezentacích se šíří geometrickou řadou samy mezi lidmi.

Vyzkoušejte si demo ukázky 3D her KOPY NA BRANKUGOOOL!.

Atmosféru lze kromě běžného multimediálního obsahu a efektů navodit i použitím vybraných prvků sociálních sítí, avatarů, customizace vzhledů, použití 3d prvků v podobě simulace funkcí, průletů, prohlídek, otáčení předměty či plně funkčními virtuálními interaktivními objekty, které reagují na klikání uživatele a pokyny z klávesnice (Flash + Papervision3D, ShockWave/Director, QTime VR a další metody).

Výsledky soutěží mohou být odesílány na internet, ukládány do databází a výherce lze oceňovat nebo dále motivovat například k nákupu. Při registraci do soutěží můžete získat od svých klientů další důležité informace prostřednictvím elektronických dotazníků.

Advergaming – hlavní výhody interaktivních her

  • hry dokáží rychle přilákat návštěvníky a upoutat jejich pozornost na delší dobu
  • díky hrám se uživatelé seznámí zábavnou formou s Vašimi službami a produkty
  • návštěvníci s Vámi zůstávají déle a opakovaně se vracejí
  • online hry Vám zprostředkují kontakt s návštěvníky a zvýší jejich věrnost
  • z interaktivní hry můžete získat cenné informace o Vašich zákaznících
  • informace o zajímavých hrách se virálně šíří mezi uživateli

Více na téma Online hry, flash hry, 3d hry, zábava, advergaming

Multimedialnikiosky.cz
Člen skupiny CZECH MULTIMEDIA GROUP
CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE DABING.CZ CZECH KIOSK CZECH FILM REKLAMNÍ SPOT.CZ DATABÁZE HLASŮ.CZ MULTIMEDIÁLNÍ KIOSKY.CZ ANALYZER BEZPEČNÁ KOMUNIKACE