Multimediální interaktivní hry plní úlohu velmi účinného marketingového nástroje. Zaujmout zákazníka je velmi složité a hry a různé soutěže se k zaujetí pozornosti výborně hodí. Díky aktivnímu zapojení uživatelů prezentace, je možné nejen získat kontakty na uživatele, ale také dát vědět novým potencionálním zákazníkům o Vaší existenci, o výrobcích a službách. Informace o úspěšných prezentacích se šíří geometrickou řadou samy mezi lidmi.
Vyzkoušejte si demo ukázky 3D her KOPY NA BRANKU a GOOOL!.
Atmosféru lze kromě běžného multimediálního obsahu a efektů navodit i použitím vybraných prvků sociálních sítí, avatarů, customizace vzhledů, použití 3d prvků v podobě simulace funkcí, průletů, prohlídek, otáčení předměty či plně funkčními virtuálními interaktivními objekty, které reagují na klikání uživatele a pokyny z klávesnice (Flash + Papervision3D, ShockWave/Director, QTime VR a další metody).
Výsledky soutěží mohou být odesílány na internet, ukládány do databází a výherce lze oceňovat nebo dále motivovat například k nákupu. Při registraci do soutěží můžete získat od svých klientů další důležité informace prostřednictvím elektronických dotazníků.
Více na téma Online hry, flash hry, 3d hry, zábava, advergaming