Indoorová reklama se stává díky rozvoji internetu a možnosti rychlých aktualizací kreativního obsahu velmi populární.
Jde o formu reklamy používanou uvnitř objektů na frekventovaných místech (např. v obchodních centrech, veřejných budovách jako jsou různé haly, nádraží, nemocnice apod.). Jedním z nosičem indoorové reklamy jsou reklamní obrazovky a multimediální informační kiosky.
Multimediální informační kiosky je možné využívat pro vyhledávání v katalozích, objednávky a nákupy v internetových obchodech, online sázení, propojení s věrnostními systémy atd. Lze je využít i pro různé spotřební soutěže a zábavu, provozování interaktivních her, přehrávání filmů, videa a hudby atd. Aplikace a systémy multimediálních informačních kiosků mohou také vykonávat velmi sofistikované funkce a zprostředkovávat uživatelům spojení s chráněnými daty. Příkladem může být využití v oblasti styku s úřady, zdravotní péčí, ve školství apod.